خودرو مدیریت بحران شرکت گاز خراسان جنوبی رونمایی شد

خودرو مدیریت بحران شرکت گاز استان خراسان جنوبی در حاشیه رزمایش برخورد بیل مکانیکی با شبکه فولادی رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در آیین رونمایی از این خودرو گفت: با توجه به تکمیل پروژه‌های گازرسانی روستایی و شهری و بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی استان خراسان جنوبی از گاز طبیعی باید همواره برای افزایش آمادگی برای مقابله با موارد بحرانی همسو با کاهش آسیب‌پذیری در برابر تهدیدها تلاش کرد.

وی افزود: بررسی نقاط قوت و قابل بهبود، نقش‌ها و مسئولیت‌ها و عملکردهای فردی، سنجش مهارت عملکردی نیروها، آزمایش برنامه‌ها و سیستم‌ها در شرایط زنده و کاربرد شیوه‌های مدیریت بحران از جمله اهداف برگزاری این رزمایش‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از اقدام‌های ارزشمند شرکت گاز استان به‌کارگیری مناسب‌ترین تجهیزات در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی برای حفظ و نگهداری تأسیسات یا بازسازی آنها در کوتاه‌ترین زمان به‌منظور افزایش پایداری گاز و جلوگیری از قطع گاز مشترکان است.

هاشمی ادامه داد: شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای ارائه خدمات مطلوب به مشترکان در موارد بحرانی، اقدام به خرید و تجهیز خودرو بحران به‌منظور استفاده بهینه در مدیریت بحران کرده است.

کد خبر 461738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =