شرکت مهندسی و توسعه گاز ۱۰۰ دستگاه توربوکمپرسور را داخلی‌سازی کرد

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تأکید بر اینکه این شرکت میدان‌دار حمایت از ظرفیت‌های داخلی است، از داخلی‌سازی ۱۰۰ دستگاه توربوکمپرسور خبر داد.

به گزارش شانا، رضا نوشادی در نشست مشترک با مدیران پژوهشگاه صنعت نفت، همکاری دو مجموعه را دربردارنده منافع بی‌شمار برای صنعت کشور دانست و گفت: انتظار داریم پژوهشگاه صنعت نفت نیازهای شرکت‌های پروژه‌محور را بررسی کند و برای دستیابی به اهداف فناورانه، شرح کار عملیاتی ارائه دهد.

وی افزود: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با پذیرفتن خطر داخلی‌سازی ۱۰۰ دستگاه توربوکمپرسور ثابت کرد که میدان‌دار حمایت از ظرفیت‌های داخلی است، به‌نحوی که این مجموعه امروز به‌عنوان پایه‌گذار و پیشرو در بومی‌سازی پیشرفته‌ترین تجهیزات صنعت نفت شناخته می‌شود و با تکیه بر همین تجربیات موفق، راهبردها و روش‌های کارآمد خود را در خدمت تعالی دیگر بخش‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری کشور قرار داده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تأکید بر اینکه این شرکت در مسیر دستیابی به اهداف بلند خود، حساب ویژه‌ای روی ظرفیت مراکز تحقیقاتی و فناوری کشور باز کرده است، تصریح کرد: انجام فعالیت‌های مشترک به‌ویژه فاز دوم پروژه مهم ادورانت باید طبق برنامه و زمان‌بندی پیش رود و دربردارنده نتایج مورد انتظار باشد.

نوشادی با اشاره به تکامل قابل توجه سازندگان داخلی در ساخت توربوکمپرسورهای فوق‌پیشرفته و استفاده از تجهیزات و فناوری ایرانی در پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز طبیعی گفت: مدیریت کارآمد انتقال فناوری در موضوع توربوکمپرسور به‌قدری موفق بوده که امروز  همکاران ما در پروژه‌های پارس جنوبی، متقاضی استفاده از این تجهیزات پیشرفته هستند.

عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت هم در این نشست با بیان اینکه همه امکانات، تجهیزات و آزمایشگاه‌های این مرکز در خدمت تحقق اهداف عملیاتی صنعت نفت است، اظهار کرد: پژوهشگاه برای برگزاری رویدادهای مرتبط با صنعت گاز آمادگی دارد و می‌کوشد با ایجاد زبان مشترک، برای رفع نیازهای این صنعت برنامه‌های فناورانه ارائه کند.

کد خبر 461743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =