تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگری در پایانه‌های نفتی به‌سرعت در حال اجراست

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت در بخش منابع انسانی را تبیین کرد و گفت: تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگری در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌سرعت در حال اجراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از منطقه عملیاتی پایانه نفتی خارک اظهار کرد: منابع انسانی به‌عنوان موتور محرک سازمان، اصلی‌ترین سرمایه یک مجموعه صنعتی است که مراقبت از آن، فراهم کردن محیط مناسب کاری، آموزش و جبران خدمات و  توسعه منابع انسانی در همه بخش‌ها نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری عملکرد سازمان دارد.

وی افزود: در پایانه‌های نفتی ایران که خدماتی منحصربه‌فرد و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، دانش، تخصص و نیروی انسانی حرفه‌ای و با تجربه نقش زیادی در موفقیت آن دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده در حوزه منابع انسانی تصریح کرد: تبدیل وضعیت کارکنان مدت موقت (مشمول بند و/ ایثارگران) به تعداد ۲۱۳ نفر، تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکاری (مشمول بند د/ ایثارگران) به تعداد ۳۸۲ نفر، بررسی مجدد و به‌روزرسانی اطلاعات تحصیلی تمامی کارکنان قرارداد مدت‌موقت و استانداردسازی فعالیت‌های شغلی آنان با توجه به سوابق و مدرک تحصیلی، از طریق مکاتبه با شرکت ملی نفت ایران به تعداد ۹۶۲ نفر، اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری به‌عنوان طرحی موفق در بازه شش ماهه برای کارکنان پیمانکاری حاضر در شرکت از جمله اقدام‌هایی بوده است که از طریق مدیریت منابع انسانی شرکت انجام شده است.

اسدروز ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبتی که وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران منابع انسانی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران دارند، بی‌شک شاهد کاهش و رفع مسائل در حوزه منابع انسانی خواهیم بود.

کد خبر 461785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =