تأکید رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های نفت در استمرار نشست‌ها با سازمان‌های مردم‌نهاد

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: مسئولان اجرایی صندوق‌ها هم‌زمان با بازدید فنی از طرح‌های سرمایه‌گذاری که پشتوانه‌ساز خدمات هستند، نشست‌ها و بازدیدهای خود را از مناطق، صندوق‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد به‌منظور بررسی روند ارائه خدمات و دیدارهای رودررو با بازنشستگان، استمرار بخشند.

به گزارش شانا، عبدالحسین بیات، در سومین نشست شورای عالی خدمات، اظهار کرد: توسعه خدمات مختلف به بازنشستگان و بازماندگان با استفاده از پنجره الکترونیک و فناوری‌های نو، راهبرد کلی صندوق‌ها در حوزه طراحی و ارائه خدمت است.

وی افزود: خدمات فناورانه و غیرحضوری که در همه‌جا از سوی ذی‌نفعان قابل‌دسترس باشد سبب افزایش سطح رضایتمندی خدمت‌گیرندگان خواهد شد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به مدت زمان بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی، تصریح کرد: هدف‌گذاری پرداخت هزینه‌های درمانی در مدت زمان ۱۰ روز به‌طور مستمر پیگیری می‌شود تا این هدف محقق شود.

بیات در خلال گزارش بخش بازنشستگی و رفاهی یادآور شد: توسعه خدمات ورزش، گردشگری و رفاهی برای بازنشستگان و خانواده‌های آنها ضروری است، زیرا بخشی از ایجاد نشاط در جامعه، متکی به فعالیت‌های فکری و جسمی است.

وی همچنین با اشاره به بازدیدهای متعدد از طرح‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌ها در سراسر کشور، گفت: شتاب‌بخشی به طرح‌ها مهم‌ترین هدف صندوق‌ها و این طرح‌ها پشتوانه‌سازی برای تعهدهای جاری و آینده صندوق‌هاست؛ به‌طور طبیعی تعهدهای پیش‌رو صندوق‌ها افزایش می‌یابد از این رو از هم اکنون برنامه پشتوانه‌سازی برای خدمات را پیگیری می‌کنیم.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تأکید کرد: هم‌زمان با بازدیدهای فنی از طرح‌های سرمایه‌گذاری که پشتوانه‌ساز خدمات است، مسئولان اجرایی صندوق‌ها، نشست‌ها و بازدیدهای خود از مناطق صندوق‌ها را به‌منظور بررسی روند ارائه خدمات و دیدار نزدیک با بازنشستگان و سازمان‌های مردن نهاد استمرار بخشند.

کد خبر 461818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =