مشارکت صنعت پتروشیمی در به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی

مطالعه اولیه برای به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان­‌های هدف با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با هدف اجرای طرح شهید پناهی در حال تکمیل است.

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، مطالعات اولیه برای به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان­‌های هدف با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با هدف اجرای طرح شهید پناهی انجام شده و داده‌های لازم برای انعقاد تفاهم­‌نامه در حال تکمیل است.

علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره این مطالعه اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در سنوات گذشته بیش از ۶۵ مدرسه را در نقاط مختلف کشور تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش داده است و هم­‌اکنون هشت مدرسه را با اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد ریال در دست تکمیل دارد.

وی افزود: این رویکرد به‌منظور راهبردهای حمایت از آموزش و ایجاد زیرساخت‌های دارای منافع مشترک و با هدف کاهش تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و برقراری عدالت آموزشی با بهبود شاخص­‌های آموزش پیگیری می­‌شود.

دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، از شرکت­‌های پتروشیمی که با رویکرد علمی و بر اساس استانداردها و شاخص‌های متأثر از فعالیت صنعت در محیط پیرامونی و با هدف راهبرد مصوب و مصوبات شورای عالی مسئولیت اجتماعی به تعریف پروژه‌های مسئولیت اجتماعی اهتمام می­‌ورزند، قدردانی کرد.

کد خبر 461822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =