مکاتبات اضافی در حوزه پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی حذف می‌شوند

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش اعلام کرد که امضاهای طلایی و مکاتبات اضافی در حوزه پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی حذف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شانا، جلیل سالاری امروز (یکشنبه، ۲۰ شهریورماه) در آیین رونمایی از طرح‌های الکترونیک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: این کار در شرایطی انجام شده که این شرکت در بحبوحه سوخت‌رسانی به زوار اربعین حسینی است.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در حوزه تبدیل خودروها به گازسوز این بود که از یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو که در برنامه قرار داشت، تنها حدود ۵۰ هزار خودرو در سال‌های گذشته تبدیل شده بود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه به‌منظور اجرای اهداف دولت الکترونیکی مقرر شد مکاتبات کنار گذاشته شود و با برگزاری نشست‌های مشترک مشکلات حل شود، اظهار کرد: به این نتیجه رسیدیم که در همه سامانه‌ها آنجا که تکلیف قانونی بوده، انجام شود و به یاری خدا در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که مبادلات، حجم زیادی دارند، این طرح‌ها اجرایی شود.

سالاری همچنین با بیان اینکه هنوز چند موضوع مغفول مانده است، گفت: تلاش می‌کنیم باقی موارد نیز نهایی شود، این دستاورد هم وظیفه‌ای قانونی بوده و امضاهای طلایی با این کار حذف شده است.

وی با بیان اینکه از این پس شفاف‌سازی اعمال و گردش مکاتبات اضافی هم حذف می‌شوند، از برنامه این شرکت برای رونمایی از طرح‌های دیگر برای سرعت‌بخشی بیشتر به امور خبر داد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش ابراز امیدواری کرد تا پایان سال تکلیف قانونی بودجه انجام شود، زیرا وظیفه این مجموعه خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است.

سالاری یادآور شد: کار مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با توجه به زنجیره عظیم تولید و توزیع فرآورده، مانند یک وزارتخانه است و به دلیل اینکه براساس مصوبه هیئت دولت نهادی توسعه‌ای شدیم، وظایف بیشتری هم به‌عهده داریم تا از ظرفیت این مجموعه برای خدمت به مردم استفاده شود.

کد خبر 461939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =