تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی پایان یافت

مدیر پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که عملیات تعمیرات اساسی امسال این پالایشگاه از ۱۷ مردادماه طبق برنامه‌ریزی آغاز شد و ۱۵ شهریورماه در بازه زمانی ۲۸ روز با موفقیت پایان یافت.

به گزارش شانا، مهدی گرامی شیرازی در این‌باره اظهار  کرد: عملیات تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه دوازدهم با استفاده از توان داخل و اقدام‌های نوآورانه و بهره‌مندی از قطعات و تجهیزات سازندگان داخلی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده با مشارکت جمعی همه گروه‌های عملیاتی با موفقیت تکمیل شد.

وی افزود: در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در مجموع ۱۴۱۱ مورد تعمیراتی مطابق با برنامه برای نوسازی و بازرسی دوره‌ای باهدف صیانت از تولید پایدار و ایمن کردن تجهیزات اصلی انجام شد.

مدیر پالایشگاه دوازدهم مجتمع پارس جنوبی تصریح کرد: از اقدام‌های مثبت انجام‌شده پیش و حین اجرای تعمیرات اساسی می‌توان به برگزاری نشست‌های مدیریتی هفتگی از سه ماه پیش از آغاز تعمیرات اساسی ، ۱۲۰۰۰ نفر ساعت آموزش نیروهای اورهال، ایجاد گزارش‌های آنلاین و بهنگام از روند اجرای برنامه در واحد برنامه‌ریزی تعمیرات و کمترین انحراف از برنامه (کمتر از ۵ درصد) اشاره کرد.

گرامی گفت: رسیدن به نتیجه مطلوب، تولید زودهنگام و تزریق به‌موقع گاز به خط سراسری بدون هیچ حادثه ناتوان‌کننده‌ای در این عملیات، مرهون تلاش، همدلی و مشارکت گروه‌های بهره‌برداری، تعمیرات، ایمنی، بازرسی و همکاری همه واحدها بوده است که می‌تواند به‌عنوان نقطه قوت در اهداف و برنامه‌های پالایشگاه قلمداد شود.

کد خبر 462116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =