اهداف تولیدی نفت و گاز مارون در نیمه نخست ۱۴۰۱ محقق شد

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون اعلام کرد این شرکت موفق به تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت ایران برای تولید نفت خام خود را در ۶ ماه نخست امسال شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، توانمندی امروز صنعت نفت و رسیدن به مقصد خوداتکایی را نتیجه جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: خوشبختانه به‌رغم تنگناهای اقتصادی و شرایط خاص عملیاتی موفق شدیم به اهداف تولیدی خود و حتی فراتر از آن دست یابیم.

وی افزود: به‌منظور حفظ ایمنی و محیط زیست پیرامون تأسیسات شرکت، پروژه ایمن‌سازی  ۱۶ کیلومتر از خطوط  لوله زیرزمینی ۶ اینچ مایعات اصلی و ۱۴ اینچ گاز اصلی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز شرکت را در دستور کار قرار دادیم که در موعد مقرر پایان یافت.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه خط یادشده روزانه ۴۰ میلیون فوت‌مکعب گاز آسماری مارون را از مجموعه‌های مارون۲ (آغاجاری) و مارون ۵ به ان‌جی‌ال ۷۰۰ و ۸۰۰ ارسال می‌کند، گفت: به‌دلیل مجاورت این خط با رودخانه جراحی و تعدادی روستا، ایمن‌سازی آن از اهمیت زیادی برخوردار بود تا هیچ‌گونه خطری جامعه پیرامونی تأسیسات فرآیندی را تهدید نکند.

کد خبر 462283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =