شرکت گاز و دانشگاه قم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سرپرست شرکت گاز استان قم از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک این شرکت با دانشگاه قم در زمینه همکاری‌های پژوهشی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مرتضی خوش‌لهجه در این باره گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی، اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های یکدیگر و رفع نیازمندی‌های پژوهشی و تحقیقاتی بین شرکت گاز استان و دانشگاه قم امضا شد.

وی رویکرد شرکت گاز استان قم را توجه به نیازهای واقعی و تعریف پروژه‌های کاربردی اعلام و اظهار کرد: فعالیت‌های پژوهشی در انجام اقدام‌های این شرکت اهمیت بسیاری دارد و دانشگاه قم در این زمینه یاریگر خوبی برای این شرکت است.

سرپرست شرکت گاز استان قم افزود: بهره‌­گیری بهینه از ظرفیت دانشگاه قم برای طراحی و اجرای مطالعات علمی مورد نیاز حوزه هوشمندسازی سبب ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت گاز استان خواهد شد.

خوش‌لهجه تصریح کرد: اجرای همکاری‌های مشترک پژوهشی، افزایش بهره‌وری با صرفه‌جویی در منابع و استفاده بهینه از تجهیزات، بررسی و پیاده‌سازی روش‌های جدید علمی و مدیریتی، همکاری در زمینه‌های مرتبط با تأمین سرمایه، شناسایی ضعف‌ها و چالش‌های پیش رو در مقایسه با فناوری روز دنیا و ارائه راهکارهای علمی و فنی و همکاری برای تعریف پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا از جمله مواردی بوده که در این تفاهم‌نامه بر آن تأکید شده است.

عسکر دیرباز​​​​​​، رئیس دانشگاه قم هم در سخنانی از ظرفیت علمی و آمادگی کامل این دانشگاه در پیشبرد اهداف پژوهشی و علمی این تفاهم‌نامه یاد کرد و گفت: ارتباط نزدیک صنعت و دانشگاه، مستلزم آشنایی دو طرف با ظرفیت‌های یکدیگر است و امیدواریم این همکاری در چارچوبی قانونمند در شکل تفاهم‌نامه، بتواند نقطه آغازی برای پیشرفت استان باشد.

کد خبر 462533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =