مجتمع پارس جنوبی و سازمان انتقال خون بوشهر تفاهم‌نامه امضا کردند

مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان انتقال خون استان بوشهر به‌منظور توسعه زمینه‌های همکاری، ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی، همکاری با نهادهای ملی - منطقه‌ای و ایجاد پایگاه انتقال خون در منطقه عسلویه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش‌ شانا، احمد ولی‌پور، مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: پالایشگاه ششم همسو با گسترش اقدام‌های کلیدی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و همکاری سازنده با سازمان انتقال خون استان بوشهر و ایجاد پایگاه فعال و متمرکز در پالایشگاه ششم پارس جنوبی، اجرای این تفاهم‌نامه همکاری را با سازمان انتقال خون در اولویت قرار داده است.

وی به اهداف مهم این تفاهم‌نامه اشاره کرد و افزود: صنعتی بودن منطقه پارس جنوبی، حجم بسیار بالای نیروی کار شاغل در منطقه و خطر فراوان بروز حوادث انسانی در صنعت و تلاش برای کمک به تأمین نیازمندی‌های پزشکی و بهداشتی احتمالی شاغلان منطقه، بهبود وضع کنترل بیماری‌های مزمن، ارتقای رضایتمندی کارکنان مجتمع، افزایش آزمایش‌های خون و بهینه‌سازی طب صنعتی کارکنان، بهبود برندسازی و افزایش اعتبار سازمانی در منطقه از اهداف مهم امضای این تفاهم‌نامه است. 

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: بنا به اعلام اداره کل انتقال خون استان بوشهر، در آخرین مرحله از استقرار تیم سیار در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، رکورد اهدای خون در گروه‌های سیار مناطق صنعتی از سوی کارکنان این پالایشگاه ثبت شد.

به گفته‌ ولی‌پور، این تفاهم‌نامه به‌مدت دو سال از تاریخ امضا و مبادله معتبر است و در صورت توافق دو طرف، قابل تمدید خواهد بود.

کد خبر 462659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =