تسریع در گازرسانی به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان

روند پرشتاب گازرسانی به شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان به اجرای ۴ هزار کیلومتر خط توزیع و ۷۰۰ کیلومتر خط تغذیه گاز نیاز دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در نشست هماهنگی پروژه گازرسانی به شهرستان‌های این استان که با حضور سرپرست و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان خراسان جنوبی در محل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: مطالعات مورد نیاز و امکان‌سنجی گازرسانی به شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند، فنوج و سرباز از سوی شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان انجام شده و طراحی مقدماتی آن تا یک ماه آینده پایان می‌یابد، این در حالی است که افزون بر شهرستان‌های یادشده، همه روستاهای تابع که دارای طرح هادی با بیش از ۲۰ خانوار ساکن هستند، از این موهبت الهی بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در همه مراحل انجام پروژه، آماده‌ هرگونه کمک و همکاری برای رفع مشکلات احتمالی و همکاری با دیگر دستگاه‌هاست.

رحمان محمودی، سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی هم در سخنانی اظهار کرد: این شرکت با همه توان فنی و تجربه کاری بر آن است با حضور در استان سیستان و بلوچستان نقشی در تسریع عملیات گازرسانی به مردم شریف این استان پهناور ایفا کند.

وی تأکید کرد: طبق بررسی‌های اولیه، این پروژه نیازمند اجرای ۴ هزار کیلومتر خط توزیع و ۷۰۰ کیلومتر خط تغذیه است که امید می‌رود با همت و همکاری‌های همه‌جانبه، این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

براساس این گزارش، شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند، فنوج و سرباز در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده‌اند.

کد خبر 463074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =