برای حفظ سلامت کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت ملی نفت ایران ضمن تشریح نقشه راه این مجموعه در حوزه اچ‌اس‌ئی گفت: برای حفظ سلامت کارکنان، حفاظت از تأسیسات و محیط اطرافشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت نفت و گاز پارس، عباس رزمی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۶ مهرماه) در هفتمین گردهمایی دو روزه رؤسای اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: این گردهمایی با هدف دستیابی به نتایج مطلوب در حوزه سلامت کارکنان، تجهیزات و محیط زیست در سطح شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و امیدواریم گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.

وی با بیان اینکه نگاه شرکت ملی نفت در زمینه اچ‌اس‌ئی به فناوری‌های معطوف شده است، اظهار کرد: برای دستیابی به فناوری‌های روزآمد از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت شده است دانش، تجارب و تازه‌ترین تجهیزات مورد استفاده در این بخش را به‌کار ببندیم.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت با قدردانی از شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این گردهمایی گفت: در همه دنیا از روزآمدترین تجهیزات در حوزه سلامت کارکنان، تأسیسات و محیط زیست استفاده می‌شود. ما نیز قصد داریم با به‌کارگیری دانش شرکت‌های دانش‌بنیان و تجهیزات نو خطرهای این حوزه را به صفر برسانیم.

رزمی با اشاره به برگزاری المپیاد آتش‌نشانی و امضای تفاهم‌نامه‌هایی در زمینه اچ‌اس‌ئی در آینده نزدیک افزود: ساخت بعضی از تجهیزات مورد نیاز واحدهای اچ‌اس‌ئی از سوی شرکت‌های داخلی امکان‌پذیر است که بی‌شک با استقبال شرکت ملی نفت ایران روبه‌رو خواهد شد، اما در بخش‌هایی که نیاز به واردات باشد، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای حفظ سلامت کارکنان، حفاظت از تأسیسات و محیط اطرافشان جدی هستیم.

وی با اشاره به نگاه کلان شرکت ملی نفت ایران به اقدام‌های پیشگیرانه در حوزه اچ‌اس‌ئی گفت: تلاش می‌شود به دور از شعارزدگی با اقدام‌های پیشگیرانه از خطرهای احتمالی جلوگیری شود و برای دستیابی به این هدف، از ظرفیت، توان و دانش همه متخصصان این حوزه بهره‌مند می‌شویم.

کد خبر 463231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =