حمایت‌ همه‌جانبه شرکت مناطق‌نفت‌خیز جنوب از تیم نفت مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت مناطق‌نفت‌خیز جنوب در دیدار و گفت‌وگو با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان حمایت این شرکت را از این تیم اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی و جمعی از مدیران عالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همچنین محمد خانچی، معاون استاندار خوزستان با حضور در مجتمع رفاهی منطقه نیوساید، با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این مراسم هدایت یزدی، مدیر عامل تیم نفت مسجدسلیمان از حمایت‌های اخیر شرکت ملی مناطق‌نفت‌خیز جنوب تشکر و ابزار امیدواری کرد که با تلاش اعضای تیم بتوان آینده‌ای درخشان برای فوتبال استان رقم زد.

تأکید بر رفع موانع

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نشست بازیکنان فوتبال را نوعی منبع انرژی خواند و اظهار کرد: فوتبال همانند تئاتر است که باید پیش از اجرا ساعت‌ها با سختکوشی و تمرین، آمادگی خود را افزایش داد، اما با این تفاوت که در صحنه اجرا باید از خود ابتکار عمل داشت.

دانشی افزود: نتایج تیم نفت مسجدسلیمان در ابتدا فصل بسیار خیره‌کننده و شگفت‌آور بود و نوید فرا رسیدن روزهای خوب برای استان و شهرستان محروم مسجدسلیمان داشت که باید با ابتکار عمل و تلاش مضاعف سعی کرد دوباره به آن شرایط بازگشت و بتوان نتایج امیدبخش گرفت.

وی با اشاره به علاقه و محبوبیت تیم نفت مسجدسلیمان در میان مردم استان گفت: علاقه و محبوبیت تیم نفت مسجدسلیمان در میان همه اقوام استان خوزستان و حتی دیگر استان‌های کشور قابل مشاهده است و این امتیاز بالایی برای این تیم فوتبال است که پشتوانه مردمی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر رفع مسائل تیم و بازیکنان ادامه داد: با تلاش و کوشش فراوان و عزم جدی باید نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم گرفت و نتایج ضعیف اخیر را فراموش کرد.

قدردانی از مجموعه نفت

محمد خانچی، معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در این نشست با اشاره به پویایی تیم نفت مسجدسلیمان و چالاکی بازیکنان آن اظهار کرد: این تیم از بازیکنان جوان، چالاک و از کادر فنی کاربلد و حرفه‌ای برخوردار است که می‌توان با حمایت‌های خوب و پشتیبانی تمام قد، همچنین با همت و تلاش بازیکنان، این تیم را در انتهای فصل جزو ۵ تیم برتر دید.

وی ادامه داد: در چند وقت اخیر شاهد آن هستیم که مجموعه نفت برای حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان تلاش‌های خوبی انجام داده است و جای قدردانی دارد، اما باید تا کسب نتیجه‌ای که در شأن تیم و مردم شهرستان مسجدسلیمان و مردم استان خوزستان است از پای ننشست.

مسجدسلیمان در انتظار روزهای بهتر

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های مدیریت شرکت نفت جنوب در حمایت از فوتبال استان خوزستان گفت: حضور امروز مدیران عالی صنعت نفت جنوب و استان در جمع بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان سبب خرسندی است که نوید روزهای بهتری برای تیم خواهد بود. امیدواریم با این انرژی مثبتی که در این دیدار شکل گرفته است، همچنین تحقق وعده‌های مدیران نسبت به تیم تلاش بازیکنان در کنار حمایت مردم، روزهای خوبی برای مسجدسلیمان رقم بخورد.

کد خبر 463441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =