دولت سیزدهم برای خنثی کردن تحریم به‌عنوان مهم‌ترین اسلحه دشمن قدم برمی‌دارد

وزیر نفت گفت: دولت سیزدهم اقدام‌های خوبی برای مقابله با تحریم‌ها انجام داده‌ است که سلطه‌گران از این موضوع احساس خطر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (جمعه، ۱۳ آبان‌ماه) با حضور در مراسم راهپیمایی روز دانش‌آموز گفت: دیدن جوانان و نوجوانانی که این‌طور پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند، مایه امیدواری به آینده است و وظایف و مسئولیت‌های ما را دوچندان می‌کند. دشمن از ابزار تحریم برای ایجاد فشار روی مردم مظلوم ما استفاده می‌کند، اما باید بدانند که تحریم‌ها دیگر نمی‌تواند ابزار مؤثر و کارآمدی برای کنترل ایران و جلوگیری از پیشرفت مردم باشد. ما با تمام توان و با طراحی اقدام‌های جدی تلاش می‌کنیم بخش انرژی ایران را ضدتحریم سازمان‌دهی کنیم و از مدار تحریم‌پذیری دور کنیم.

وی بیان کرد: پیدا کردن شرکای صادراتی خوب در دنیا، یافتن بازارهای جدید، تجربیات خوبی که به‌دست آورده‌ایم و افزایش دوچندان روابط با دیگر کشورها به خصوص کشورهای همسایه در دولت سیزدهم باعث شده بازارهای خوب و مطمئنی شکل بگیرد و ارتباطات خوبی با دنیا در بخش انرژی برقرار شود.

وزیر نفت گفت: امروز دنیا تشنه انرژی است و ما هم تلاش می‌کنیم بخش انرژی ایران را تا جای ممکن از مدار تحریم دور کنیم و اقدام‌های خوبی هم برای مقابله با تحریم‌ها انجام داده‌ایم که سلطه‌گران از این موضوع احساس خطر می‌کنند.

اوجی افزود: تجارت با همسایگان روز به روز در حال افزایش است و همان‌طور که رهبر عزیز انقلاب هم فرمودند گره‌های قدیمی در حال گشوده شدن است.

وی تأکید کرد: دشمن می‌بیند که کارهای بزرگ و مهمی در این دولت در حال انجام شدن است و دولت به منظور بلااثر کردن و خنثی‌ کردن مهم‌ترین اسلحه دشمن که تحریم است، قدم بر می‌دارد. بلااثر شدن اسلحه تحریم برای دشمن و امپریالیسم حاکم بر غرب قطعاً نگران‌کننده است.

وزیر نفت گفت: این راهبرد تازه ایران به لطف خدا کارساز خواهد بود و کارکنان صنعت نفت نیز با زحمات و درخشش خود و با برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط با کشورهای جهان و بازارهای مختلفی که نیازمند و تشنه انرژی هستند، برای خنثی کردن این تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی تلاش می‌کنند.

کد خبر 463970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =