تمرکز بر امکانات و مزایای سرمایه انسانی در شرکت نفت مارون افزایش می‌یابد

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: تلاش برای ارتقای سطح امکانات و مزایای نیروی شاغل در تأسیسات فرآیندی همسو با افزایش انگیزش و سرانجام تولید پایدار است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری روز یکشنبه (۱۵ آبان‌ماه) در نشست عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در محل مجتمع صنعتی کوپال با بیان اینکه در شرایط کنونی، صنعت نفت نخستین و مهم‌ترین هدف تحریم‌های خصمانه است، اظهار کرد: مهم‌ترین نقش در تولید ثروت و پیشبرد اهداف اقتصادی را سرمایه‌ انسانی به‌عهده دارند و به‌صورت جهادی در خط مقدم جبهه صنعتی و اقتصادی فعالیت می‌کنند.

وی دستاوردهای شرکت در حوزه تولید، صیانت از محیط زیست پیرامونی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را ستودنی توصیف کرد و افزود: اقدام‌هایی که در کنار تولید به‌عنوان رسالت اصلی سازمان همسو با خدمت یا حفاظت از محیط زیست انجام شده نیز نشان از تعهد کارکنان شرکت نسبت به ابعاد مختلف فعالیت‌های صنعتی دارد که ستودنی است.

شایان یادآوری است در این رویداد، سرپرست، مدیران، رؤسای عملیاتی و جمعی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از واحدهای آماک، تقویت فشار گاز و بهره‌برداری کوپال بازدید و از نزدیک مسائل مرتبط با تولید را بررسی کردند.

کد خبر 464023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =