۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر: 464099
تأکید مدیریت اکتشاف نفت بر سلامت کارکنان

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران بر این نکته که سلامت روحی و جسمی کارکنان و خانواده‌شان همیشه در دستور کار این مدیریت است، تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، آیین افتتاح «مرکز سلامت و سنجش ساختار قامتی و اسکلتی» سالن ورزشی «آرش» واقع در ساختمان مدیریت اکتشاف با حضور مهدی فکور، مدیر  اکتشاف و فریبرز فرشاد، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هادی افشار، رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران و همچنین جمعی از معاونان و رؤسای مدیریت اکتشاف در سالن ورزشی آرش برگزار شد.

مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این آیین ضمن تأکید بر این نکته که سلامت روحی و جسمی کارکنان و خانواده‌شان همیشه در دستور کار این مدیریت بوده است، افتتاح این مرکز سلامت را گامی موثر برای بهبود سلامت جسمی و روحی کارکنان دانست.

این مرکز در سه بخش حرکات اصلاحی، توانبخشی و ورزشی با بهره‌گیری از دستگاه‌های سنجشی تولید شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و با استفاده از نرم‌افزارهای سلامت، تندرستی، ورزشی و حتی استعدادیابی قابلیت بهره‌برداری در مسیر اقدام‌های مداخله‌گرانه کارفرما به منظور بهبود سلامت جسمانی کارکنان را دارد.

با بهره‌مندی از مرکز سلامت و سنجش ساختار قامتی، ارائه خدمات ورزشی به همکاران وارد مسیر دانش‌محور شده است و با بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان فیزیولوژی و تغذیه و برنامه‌های ورزشی هدفمند که بر پایه‌ نتایج حاصل از تست‌های سنجشی انجام شده هر کارمند که هم راستا با خروجی معاینات دوره‌ای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تنظیم و تبیین می‌شود، شاهد رشد میزان سلامت و در دراز مدت کاهش هزینه‌های درمانی سازمان خواهد شد.

گفتنی است، این مرکز درمانی یکی از منحصر به فردترین مراکز سلامت و سنجش ساختار قامتی در ساختار صنعت نفت است که مدیریت اکتشاف افتخار آن را دارد با ارائه خدمات ذکر شده در خدمت سایر شرکت‌های نفتی و تابعه نیز باشد.

کد خبر 464099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =