فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱ و آمادگی کامل صنعت نفت برای تولید پایدار در زمستان امسال خبر داد.

به گزارش شانا، احمد زمانی در نشست مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل و مدیران پالایشگاه‌های پارس جنوبی گفت: این مجتمع گازی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم و اقدام‌های شاخص برای فرآورش حداکثری گاز در فصل زمستان تلاش می‌کند.

>>> بیشتر بخوانید؛

ارتش ۱۳ نفره پارس جنوبی برای زمستان آماده شد

وی افزود: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده با همت و جانفشانی متخصصان و کارکنان این مجموعه حاصل شده است و امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌هایی بزرگ‌تر را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با اشاره به جایگاه ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در عزت و سربلندی کشور تصریح کرد: پارسال توانستیم از تنگناها و مشکلات تولید، با سربلندی عبور کنیم و امسال نیز با انجام عملیات تعمیرات اساسی بسیار مطلوب و همت و پایمردی متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر پالایشگاه‌های گازی کشور می‌توانیم مسیر شکوه و افتخار را ادامه دهیم.

زمانی یادآور شد: یکی از اهداف ما این است که نگذاریم نقشه‌های شوم دشمن در مسیر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی دچار مشکل شود و دشمن تاکنون در این حوزه شکست خورده است و در آینده هم با همت و شجاعت کارکنان این مسیر درخشان ادامه دارد.

کد خبر 464699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =