پاکسازی سواحل بنک به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی

کارکنان پالایشگاه‌ یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در برنامه‌ای مشترک و فرهنگی، ساحل بنک واقع در محدوه جغرافیایی شهرستان کنگان را پاکسازی کردند.

به گزارش شانا، محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان این پالایشگاه همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی در این حوزه انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز صنایع متعدد در منطقه پارس جنوبی، اقدام‌های محیط زیستی که همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست بکر منطقه و سواحل شهرستان کنگان و شهر بنک و حفظ زیبایی و آراستگی این سواحل انجام می‌شود، سبب دلگرمی مردم منطقه و تشویق افراد گردشگر به حفظ وضع سواحل می‌شود.

همکاری با مدارس شهر بنک در گسترش فرهنگ پاکسازی و زیباسازی سواحل

مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این پالایشگاه به‌منظور افزایش همکاری با مدارس شهرستان کنگان و گسترش فرهنگ پاکسازی و زیباسازی سواحل این شهرستان، برنامه‌های متعددی را با مشارکت و حضور فعال دانش‌آموزان در حوزه محیط زیست پیاده‌سازی کرده است.  

سعیدیان افزود: در سایه همدلی و کارگروهی باید آموزش‌های محیط زیستی و اندیشه‌ حفاظت محیط زیست در بین دانش‌آموزان اجرا شود و اعتقاد بر این است که اگر این تفکر در ذهن دانش‌آموزان نهادینه شود، بسیاری از موارد حوزه محیط زیست حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: با انجام اقدام‌های شایسته، همکاری با گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌) محیط زیستی شهرستان‌های همجوار را تقویت کرده‌ایم و امیدواریم این همکاری‌ها در مسیر توجه به این مسائل منطقه تداوم و گسترش یابد.

کد خبر 464810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =