توزیع ۶ هزار بسته نوشت‌افزار در مدارس مناطق محروم غرب کارون

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱ این شرکت به همراه شرکت ملی نفت ۶ هزار بسته نوشت‌افزار در مدارس مناطق محروم حوزه غرب کارون تأمین و توزیع کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، طی آیینی با حضور عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خوزستان، ایاد مطوری، فرماندار هویزه و حجت‌الاسلام ساعدی، امام جمعه موقت این شهر، روز سه‌شنبه (یکم آذرماه)، بسته‌های کمک‌تحصیلی ویژه دانش‌آموزان نیازمند مناطق غرب کارون در روستای یزدنو از توابع شهرستان هویزه اهدا و توزیع شد.

در این مراسم عذاری‌ اهوازی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج‌ اظهار کرد: امروز در این منطقه ۳ هزار بسته نوشت‌افزار اهدایی شرکت ملی نفت ایران توزیع می‌شود که این کار پسندیده به ابتکار مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و پیرو اقدام‌های تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان شرکت ملی نفت ایران، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و کمیته امداد امام خمینی (ره) با عنوان طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان محروم مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این پویش همسو با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران و برای حمایت و توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم مناطق نفت و گازخیز کشور و رفع بخشی از آلام و مشکلات آموزشی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این شهرها بود، در این پویش شرکت‌های نفت و گاز اروندان و مناطق نفت‌خیز جنوب در مجموع حدود ۱۰ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار از طریق کمیته امداد به دانش‌آموزان مناطق محروم و نفت‌خیز استان خوزستان اهدا و توزیع کردند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: این بسته‌های تحصیلی و آموزشی تولید داخل شامل کیف و نوشت‌افزار است و در میان دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم شهرستان‌های هویزه، سوسنگرد، خرمشهر و شادگان و روستاهای همجوار تأسیسات نفتی این شرکت با همکاری کمیته امداد توزیع شده است.

عذاری‌ اهوازی ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کاهش محرومیت‌ها افزود: در واقع حمایت از محرومان، یکی از وظایف اصلی ما به‌شمار می‌رود که خدمتگزار این نظام مقدس هستیم و وظیفه ذاتی ماست که با نهادهای حمایتی همکاری کنیم و یاور نیازمندان باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل کمیته امداد خوزستان ضمن قدردانی از شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی نفت ایران برای اهدای بسته‌های نوشت‌افزار، بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند تأکید کرد و گفت: شرکت‌ها و صنایع در کنار خیرین و نیکوکاران حقیقی، در کمک‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد همکاری می‌کنند و برای رفع فقر ضروری است همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر نسبت به حل مشکل محرومان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از جمله اهداف مهم این نهاد است، گفت: کمیته امداد خوزستان افتخار خدمت به ۴۵ هزار دانش‌آموز را دارد که در زمینه تأمین مشاوره تحصیلی آموزشی فرهنگی و تأمین بسته‌های حمایتی شامل نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک و... برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

در ادامه این مراسم، لوازم تحریر میان دانش‌آموزان مدرسه پسرانه ۲۲ بهمن روستای یزدنو توزیع شد.

کد خبر 464948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =