اعزام ملوان بیمار با بالگرد شرکت نفت فلات قاره به بیمارستان کیش

همکاران واحدهای خدمات درمانی و ایمنی شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه سیری با اقدام به‌موقع و امدادرسانی سریع، جان یک بیمار را نجات دادند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره، یک بیمار بدحال به‌منظور ادامه درمان با بالگرد شب‌پرواز شرکت نفت فلات قاره ایران در حوالی نیمه شب جمعه (۱۱ آذرماه) از جزیره سیری به بیمارستان جزیره کیش اعزام شد.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰ روز جمعه در تماس رادیویی لنج ماهیگیری با عملیات دریایی منطقه سیری و درخواست کمک فوری برای یکی از ملوانان لنج که با علایم بیهوشی کامل و احتمال سکته مواجه بود، گروهی از نیروهای ایمنی و خدمات درمانی به اسکله بارگیری منطقه سیری اعزام شدند.

با رسیدن آمبولانس بلافاصله اقدام‌های اولیه از سوی تیم درمانی انجام شد و بیمار در حالت پایدار قرار گرفت اما با توجه به شرایط بیمار و پایین بودن سطح آب اسکله امکان انتقال بیمار به آمبولانس میسر نبود، بنابراین با هماهنگی واحد ایمنی و اعلام نیاز به جرثقیل، هماهنگی لازم با واحد تخلیه و بارگیری کالا صورت گرفت و جرثقیل به محل اعزام و بیمار به آمبولانس انتقال یافت و به مرکز درمانی فرستاده شد.

پس از رسیدن بیمار به مرکز درمانی منطقه سیری، به‌سرعت اقدام‌های پزشکی لازم برای احیا انجام شد و بیمار با هوشیاری نسبی به‌منظور ادامه مراحل درمان با یک فروند بالگرد شب‌پرواز در ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه به بیمارستان کیش اعزام شد.

شرکت نفت فلات قاره ایران، به‌منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق تحت پوشش خود همواره اقدام‌های مؤثر و قابل‌توجهی را برای خدمات‌رسانی به ساکنان بومی، ارتقای وضع عمومی و بهبود ساختار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اهالی این مناطق انجام می‌دهد.

کد خبر 465410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =