دولت گذشته باید پاسخگوی کاستی‌های بخش گاز باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: باید از آنهایی که هشت سال دولت در اختیارشان بود، پرسید در طول این مدت چه سرمایه‌گذاری در بخش گاز داشته‌اند که اکنون به‌دلیل نبود این سرمایه‌گذاری، بعضی از مراکز پتروشیمی و صنعتی تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود اظهار کرد: از سازمان بازرسی می‌خواهم به‌طور جدی به مسئله سرمایه‌گذاری در حوزه گاز ورود و افرادی را که قصور داشته و ترک فعل کرده‌اند به دادگاه صالح معرفی کند.

وی تصریح کرد: به‌تازگی رئیس‌جمهوری پیشین، مطالبی را در دفاع از عمکرد دولت خود بیان داشته که خوب است ایشان مانند دوره مسئولیت خود بار دیگر سوار خودرو شده و یک نظرسنجی از داخل ماشین داشته باشند زیرا اگر پیاده شوند، مردم پاسخ نظرسنجی را به ایشان به‌طور ویژه می‌دهند. توصیه می‌شود ایشان مانند دو سال گذشته که سکوت اختیار کردند، هرگز سخن نگویند.

عضو هیئت رئیسه مجلس از رئیس‌جمهوری و دستگاه‌هایی که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا کردند، تشکر کرد و گفت: به دستگاه‌هایی که این قانون را اجرایی نکرده‌اند تذکر جدی می‌دهم.

داود رمضانی

کد خبر 466905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =