مجتمع گاز پارس جنوبی؛ پیشران در تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اولویت نخست این مجموعه را تولید پایدار گاز و فرآورده‌های جانبی اعلام کرد و گفت: مجتمع پارس جنوبی پیشتاز تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی در صنعت پرافتخار نفت در کشور است.

به گزارش شانا، احمد باهوش در نشست با غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و هیئت همراه اظهار کرد: با تلاش و تکیه بر توان داخل و ایده‌های خلاقانه فرزندان ایران اسلامی و لطف توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در حوزه تولید و فرآورش گاز از کشور همسایه قطر پیش افتاده‌ایم.

وی بیان کرد: با تلاش و همت جهادگونه‌ متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ۱۴۰ میلیارد مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق شده و اکنون با تأمین ۷۵ درصدی گاز کشور و ارسال به حوزه ده‌گانه‌ انتقال، نقش بسیار شاخص و کلیدی در تأمین سبد انرژی کشور داریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: بدون شک در هر مسیری برای رسیدن به اهداف بزرگ باید ابزار مناسب در اختیار داشت و بی‌تردید مجتمع گاز پارس جنوبی، بهترین پشتیبان برای تحقق چشم‌انداز توسعه کشور و رسیدن به قله انرژی و شکوفایی صنعت نفت کشور است.

باهوش به استفاده و به‌کارگیری ۵۰ درصدی از کالاهای باکیفیت ساخت داخل در فازهای مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده قطعات و تجهیزات باکیفیت ایرانی و کسب مقام برتر این مجتمع در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول در سطح وزارت نفت، از افتخارات بی‌نظیر ما در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» است.

وی به خلق ایده‌های نو و اقدام‌های جهادی کارکنان و متخصصان مجتمع اشاره و تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از ۱۷ هزار و ۵۹۳ نیروی جوان، کارآمد، خلاق و کاردان پرچمدار اشتغال در صنعت پرافتخار نفت و گاز کشور است و این نیروهای ارزشمند از سرمایه‌های اصلی این مجتمع گازی هستند.

کد خبر 466942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =