تعمیر و ایمن‌سازی بیش از ۷ کیلومتر خطوط جریانی گاز در نفت گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پروژه تعمیر و ایمن‌سازی بیش از هفت کیلومتر خطوط جریانی گاز در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، مهرداد کاهکش با بیان اینکه این شرکت در میان شرکت‌های دیگر دارای ویژگی خاص است، گفت: با توجه به گستردگی خطوط لوله این شرکت در چهار استان و سخت‌گذر بودن مسیرهای دسترسی به تأسیسات، ایمن‌سازی خطوط لوله‌ نفت و گاز از اولویت‌های اصلی این شرکت به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: از این رو اکنون پروژه خط لوله ۸ اینچ گاز به طول ۷ هزار و ۱۰۰ متر در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در تشریح این خبر اظهار کرد: این پروژه شامل خطوط ۸ اینچ چندراهه پازنان ۲ مربوط به پنج حلقه چاه گازی چندراهه ۲ پازنان ۲ به طول ۷ هزار و ۱۰۰ متر که عملیات‌های اجرایی شامل خاکبرداری از روی تمامی خطوط، نواربرداری و تمیزکاری و عملیات سند پلاست، رنگ‌آمیزی با رنگ اپوکسی، عملیات برشکاری و تعویض نقاط معیوب در طول مسیر می‌شود، ساخت دوباره تکیه‌گاه مهارکننده روی چاها، عملیات خاک‌ریزی با خاک نرم و خاک معمولی روی تمامی خطوط در حال انجام است.

کاهکش در پایان گفت: هم‌زمان عملیات آزمون هیدرواستاتیک تمامی خطوط، عملیات توپکرانی و اتصال نهایی و عملیاتی کردن دوباره خطوط به چاه‌ها و چندراهه ۲ پازنان ۲ نیز با سرعت و ایمنی کامل در حال تکمیل شدن است و در روزهای آینده عملیاتی می‌شود.

کد خبر 467385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =