انتشار پوستر نخستین رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی

دبیر برگزاری نخستین رویداد تاک (توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی) ضمن اعلام خبر انتشار پوستر این رویداد گفت: در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داریم جهاد ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، رضا عاشوری‌زاده، زمان برگزاری رویداد تاک را مصادف با ایام‌الله دهه فجر و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه  ۱۸ تا ۱۹ بهمن‌ماه اعلام کرد: همکاران در هریک از شرکت‌های اصلی و تابع می‌توانند به صفحه اینترنتی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی وزارت نفت به نشانی ioiv.ir و بخش ویژه «تاک» مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کنند.

وی گفت: صنعت‌مردان و شیرزنان سختکوش این صنعت در سال‌های جنگ تحمیلی، قهرمانانه و جانانه نگذاشتند وقفه‌ای در تولید و بهره‌برداری از منابع هیدروکربوری ایجاد شود و در این سال‌های تحریم ناجوانمردانه نیز شاهدیم که چگونه با تکیه بر یاری پروردگار، اعتقاد قلبی و دانش و توانمندی‌های بومی برای دستیابی به اهداف موردانتظار از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

دبیر برگزاری نخستین رویداد تاک (توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی) افزود: رویداد تاک با محوریت انتخاب و معرفی دستاوردهای نوآورانه همکاران شاغل در ستاد، شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت و به‌منظور ایجاد فرآیندی ساخت‌یافته و منسجم برای شناسایی و اتخاذ تدابیر حمایتی از همکاران نخبه و نوآور شاغل در مجموعه است. 

عاشوری ‌زاده تصریح کرد: با توجه به استقبال همکاران مهلت زمان ثبت نام و ارسال مدارک و مستندات تا پنجم بهمن‌ماه تمدید شد. 

وی در پایان از همکاری مرکز بسیج وزارت نفت، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، روابط عمومی شرکت ملی نفت، دانشکده نفت محمودآباد، دانشگاه صنعت نفت و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت، برای برگزاری هرچه شایسته رویداد تاک قدردانی کرد.

کد خبر 467451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =