۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر: 467616
اجرای حدود ۶۰۰ کیلومتر شبکه گاز در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اعلام کرد که از ابتدای امسال تا پایان آذرماه حدود ۶۰۰ کیلومتر شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری درباره تازه‌ترین وضع گازرسانی در کردستان گفت: اکنون ۳۳ شهر با ضریب ۱۰۰ درصد و ۱۵۰۷ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۸.۵ درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

وی افزود: به موازات گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در این استان، گازرسانی نیز روندی شتابان دارد و سبب تقویت و رونق فعالیت‌های تجاری در این خطه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تصریح کرد: تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه‌تنها متوقف نشده، بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفته است.

فعله‌گری تأکید کرد: با بررسی حجم لوله‌گذاری در سال جدید مشخص می‌شود هر روز بیش از ۲.۵ کیلومتر شبکه‌گذاری در استان کردستان انجام شده که با حجم شبکه‌گذاری تا پایان آذرماه امسال و با در نظر گرفتن مسیر طولانی و پر پیچ و خم روستاهای باقیمانده بیش از ۵۹۵ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

تعداد علمک‌های نصب‌شده از مرز ۲۹۰ هزار مورد عبور کرد

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذرماه حدود ۸ هزار علمک در سطح شهر و روستاها استان کردستان نصب شده است، ادامه داد: در این زمان ۷ هزار و ۹۸۵ علمک در سطح شهر و روستاها کردستان نصب شده که از این تعداد ۲ هزار و ۳۵۴ علمک در شهرها و ۵ هزار و ۵۱۵ علمک در روستاها و ۱۱۶ انشعاب گاز طبیعی برای واحدهای صنعتی و تولیدی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را ۲۹۰ هزار و ۹۳۸ مورد اعلام و اظهار کرد: از تعداد کل علمک‌های نصب‌شده، تعداد ۱۵۴ هزار و ۹۴۴ مورد در سطح شهرها و ۱۳۴ هزار و ۶۱۸ مورد در سطح روستاها و ۱۳۷۶ علمک برای واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

فعله‌گری تعداد علمک‌های نصب‌شده در استان کردستان در ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه و برابر با اهداف برنامه‌ریزی‌شده ۹۷ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 467616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =