۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر: 468152
سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس برگزار شد

سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس به همت شرکت گاز استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، علی‌اکبر فقیه، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر روز شنبه (هشتم بهمن‌ماه) در سخنانی در آیین اختتامیه این رویداد که در شهر بوشهر برگزار شد، گفت: امیدواریم پیش از برگزاری رویداد چهارم، آن را ثبت ملی کنیم.

ابراهیم عباسی، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر و دبیر سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس هم در سخنانی اظهار کرد: شرکت گاز استان بوشهر با مأموریت توزیع گاز طبیعی برای همه مصارف، اقدام به گازرسانی مستمر و ایمن در پایتخت انرژی ایران کرده است.

وی افزود: با توجه به اسناد بالادستی و سند راهبردی شرکت گاز استان بوشهر، اهدافی تعیین شده که‌ یکی از آنها زمینه‌سازی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن همسو با بهبود مصرف است که به‌منظور رسیدن به این اهداف در سال‌های اخیر برنامه‌هایی طرح‌ریزی و اجرایی شدند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: با این‌حال با توجه به اینکه نیاز تولید محتوا برای اثرگذاری بیشتر برای مخاطبان و ذی‌نفعان احساس می‌شد، از سال ۱۳۹۹ برنامه‌ای فرهنگی ‌تدوین‌ کردیم.

عباسی با بیان اینکه سومین دوره این رویداد به‌صورت ملی برگزار شد، ادامه داد: شرکت گاز استان بوشهر با توجه به مسئولیت اجتماعی خود همسو با ارتقای فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و برای تعامل هرچه بیشتر با ذی‌نفعان خود، سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس را  دی‌ماه امسال برگزار کرد.

وی گفت: اهداف برگزاری آن، آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف ایمن گاز طبیعی و ارائه الگوی متناسب، فرهنگ‌سازی و آموزش مصرف بهینه گاز طبیعی و آشنایی با شدت انرژی، مشارکت ذی‌نفعان به‌منظور اطلاع‌رسانی عملکرد شرکت ملی گاز ایران و آشنایی با وظایف شرکت‌های تابع، شناسایی و استفاده از نیروهای مستعد و خلاق برای ارتقای سطح کیفی و کمّی در فرآیند تولید محتوا همچنین تشویق، ترغیب و استفاده از توانمندی هنرمندان در زمینه تولید محتوا مرتبط با صنعت گاز بوده است.

به گفته رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، این رویداد در موضوع‌های گاز، مصرف ایمن گاز و بهینه‌سازی آن، رفاه و آسایش اجتماعی گاز و محیط زیست و گاز و توسعه پایدار گازرسانی روستایی و مهاجرت معکوس در دو بخش عکس و پادکست برگزار شده است.

براساس این گزارش، در این آیین از برگزیدگان بخش‌های مختلف قدردانی شد.

کد خبر 468152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =