مقام نخست مسابقات ملی مهارت به یکی از کارکنان شرکت ملی حفاری رسید

یکی از کارکنان شرکت ملی حفاری در مسابقات ملی مهارت کارگران کشور موفق به کسب مقام‌ نخست و دریافت مدال طلا، لوح سپاس و تندیس نخستین مسابقات ملی مهارت کارگران کشور در رشته طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد حجت‌خواه از کارکنان قرارداد مدت‌موقت دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید و در اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش‌، فناوری و مهندسی ساخت شرکت مشغول به کار است.

در مراسم پایانی این مسابقات، علی‌حسین شهریور، معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در این رقابت‌ها ۲۰۶ کارگر از۵۴ بنگاه اقتصادی و تولیدی کشور در ۱۰ رشته مهارتی شرکت کردند که ۱۱۰ نفر از آن‌ها به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

وی افزود: مرحله نهایی این رقابت‌ها طی سه روز در کرج برگزار شد که ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان در رشته‌های تراشکاری یونیورسال، فرزکاری یونیورسال، تراشکاری CNC و فرزکاریCNC  در گروه ماشین‌کاری صنعتی، جوشکاری‌SMAW، جوشکاری با گاز محافظ ۲CO و جوشکاری با گاز محافظ آرگون در گروه جوشکاری و طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار CATIA و برنامه‌نویسی PLC. عناوین نخست تا سوم هر رشته را به دست آوردند.

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: برترین‌های این مسابقات از ۲۷ بنگاه تولیدی و اقتصادی هستند که افزون بر اهدای مدال طلا، نقره و برنز به نفرات اول تا سوم، از امتیازات ویژه‌ای از جمله ‌عنوان مربی، همکار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برخوردار می‌شوند.

کد خبر 468299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =