افزایش کارآمدی نظام با مدیریت مصرف گاز در زمستان

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به دستاوردهای صنعت نفت از ۴۴ سال گذشته تاکنون و به‌ویژه مدیریت مصرف گاز در زمستان امسال گفت: مدیریت مصرف گاز در کشور با وجود ناترازی در بحث تولید و مصرف نشان از کارآمدی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، صابر ماهانی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه) در نخستین رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) با بیان اینکه جهاد تبیین برای نسل آینده کشور باید جهادی امیدآفرین باشد، گفت: خدمات کارکنان صنعت نفت کشور در ۴۴ سال گذشته و در اوج تحریم‌ها باید به سمع و نظر معلمان و دانش‌آموزان کشور رسانده شود تا آنها این دستاوردها را برای نسل‌های بعد روایت کنند.

وی به سخنان امام خمینی (ره) درباره نقش کارکنان صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اعتصابات و قطع صادرات نفت و عرضه نشدن فرآورده‌های نفتی در سال ۵۷، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به دستاوردهای صنعت نفت از ۴۴ سال گذشته تاکنون و به‌ویژه مدیریت مصرف گاز در زمستان امسال گفت: مدیریت مصرف گاز در کشور امسال سبب کارآمدی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود ناترازی در بحث تولید و مصرف شد.

ماهانی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان اگر خوب موضوعی را متوجه شوند می‌توانند خوب نیز در آینده نقش آفریینی در جامع کنند، افزود: خوشبختانه با استفاده از نگاه و تفکر بسیجی موجود در وزارت نفت می‌توان با همکاری وزارت آموزش و پرورش دستاوردهای صنعت نفت را برای دانش آموزان و معلمان کشور روایت کرد.

وی با بیان اینکه تدوین و تولید کلیپ‌های کوتاه از صنعت نفت می‌تواند در مراکز و مدارس هوشمند وزارت آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان مناطق و استان‌های کشور پخش شود، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با احتساب دانش آموزان، معلمان و خانواده‌های آنها با جمعیتی حدود ۴۰ میلیون نفری سرو کار دارد.

کد خبر 468724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =