چالش‌های پیش روی حراست در شرکت پایانه‌های نفتی بررسی شد

مشکلات و چالش‌های موجود در حراست در نشستی با حضور سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران، رئیس حراست، رئیس پایانه نفتی خارک، رؤسا و کارشناسان بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: حراست به‌واسطه نقش، رسالت و جایگاهی که در سازمان دارد، یکی از واحدهای مهم و محوری به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: حفاظت و حراست از منابع، زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات، حفظ نظم و انضباط، شناسایی مسائل و چالش‌ها، اقدام‌های امنیتی و... تنها بخش کوچکی از خدمات و رسالت خطیر حوزه حراست است که گویای نقش مهم و حساس آنها در شرکت است.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران تأکید کرد: باید نسبت به اجرای طرح امنیتی و ارتقای آن و صیانت مؤثر از سرمایه‌های انسانی، افزایش سطح حفاظت از دارایی‌های فیزیکی با استفاده از طرح‌ها و فناوری‌های نوین حفاظت فیزیکی و الکترونیکی در اماکن و تأسیسات، حفاظت و نظارت هوشمند از حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، شبکه‌های صنعتی، اسناد و مدارک، توسعه کمّی و کیفی آموزش‌های حراستی و مشاغل حساس مبتنی بر مهارت‌افزایی و تقویت توانمندی‌های تخصصی، پیگیری بازآرایی ساختار سازمانی حراست و رعایت اصل تقدم پیش‌بینی، پیشگیری و آگاه‌سازی در اقدام‌های حفاظتی و صیانتی در سازمان باید تلاش خود را مضاعف کنیم و با پیگیری مستمر و مسئولیت‌پذیری در اجرای وظایف می‌توان به موارد مطرح‌شده دست یافت و همه مدیران و رؤسای ادارات بایستی اینگونه اقدام را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

در این نشست رؤسا و کارکنان حراست به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود به‌منظور انجام رسالت و وظایف خطیر حوزه حراست پرداختند.

کد خبر 468778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =