نمایشگاه نفت خوزستان ظرفیتی بالا برای ایجاد جهش در حوزه‌های فنی و صنعتی دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه نفت خوزستان، این رویداد را فرصتی طلایی برای آشنا شدن متخصصان حوزه صنعت نفت دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه توان بالایی دارد که در حوزه علمی، فنی و صنعتی جهش بزرگی ایجاد کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز، فریدون عباسی با تأکید بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تحقق شعار امسال، گفت: برنامه مُجدانه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داریم و تلاش کردیم از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری و اقتصاد مقاومتی اختیارات لازم را ایجاد کنیم تا زمینه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت کشور و به‌ویژه صنعت نفت فراهم شود.

وی با اشاره به بحث تبدیل وضعیت کارکنان صنعت نفت، تصریح کرد: در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان صنعت نفت قانون‌گذاری انجام شده و دست وزارت نفت در این زمینه باز است، امیدواریم وزارت نفت نیز بتواند در ایفای مسئولیت‌ محوله موفق عمل کند و به الگویی مناسب برای ساختارهای منابع انسانی دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور تبدیل شود.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حضور ۲۷۱ شرکت سازنده، تولید کننده و شرکت‌های دانش‌بنیان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان خوزستان در اهواز برگزار و مورد استقبال متخصصان، کارشناسان، دانش‌پژوهان و دانشجویان و علاقه‌مندان واقع شد.

کد خبر 468875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =