به‌کارگیری لوله‌های ساخت شرکت لوله‌سازی اهواز در ۲ حلقه چاه میدان آزادگان

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز اعلام کرد که دو حلقه چاه در میدان مشترک نفتی آزادگان با استفاده از لوله‌های ۶ اینچ تولیدشده در شرکت لوله‌سازی اهواز عملیاتی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت لوله‌سازی اهواز، ابوذر شریفی در حاشیه بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان و مدیریت سخت‌کوش مجموعه لوله‌سازی اهواز، تولید لوله‌های ۶ اینچ سرویس ترش با مواد اولیه بومی‌سازی‌شده به روش ERW برای نخستین‌ بار در شرکت لوله‌سازی اهواز را دستاورد بزرگ دیگر این مجموعه دانست و گفت: این موفقیت بزرگ را به مجموعه خدوم شرکت لوله‌سازی اهواز تبریک می‌گویم.

وی به بازدید خود از پروژه‌های نفتی میدان مشترک آزادگان اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون این محصول بومی‌شده در شرکت لوله‌سازی اهواز در این میدان مشترک نفتی به‌کار گرفته شده است که جای بسی خوشحالی دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: افتخار دارم این خبر مسرت‌بخش را اعلام کنم که دو حلقه چاه در میدان مشترک نفتی آزادگان با استفاده از لوله‌های ۶ اینچ تولیدشده در شرکت لوله‌سازی اهواز عملیاتی شده است.

شریفی اظهار کرد: با ظرفیت‌های فراوان مجموعه شرکت لوله‌سازی اهواز و همتی که در مسئولان و مدیریت این مجموعه سخت‌کوش وجود دارد، امیدواریم این همکاری‌ها روزبه‌روز افزایش یابد تا در آینده شاهد پیشرفت‌ و همکاری‌های بیشتری  در حوزه تولید و بومی‌سازی محصولات و نیازمندی‌های صنعت نفت باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مستمر شرکت لوله‌سازی اهواز شاهد تکمیل چرخه نیازمندی‌های صنعت نفت در کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت افزود: در پروژه گوره به جاسک برای نخستین بار، فرآیند چرخه تولید آن، تماماً در داخل کشور انجام شد که در نوع خود بی‌نظیر و افتخاری دیگر برای کشور است که توانسته در شرایط تحریم، به پیشرفت در بومی‌سازی بپردازد.

پروژه  تولید لوله‌های ۶ اینچ  به‌صورت سرویس ترش با مواد خام تولید داخل در شرکت لوله‌سازی اهواز با همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان انجام شده است.

کد خبر 468882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =