دویست‌وهشتادوششمین جایگاه سوخت کرمان افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: هم‌زمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یک باب جایگاه عرضه بنزین در منطقه کرمان به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه به ۲۸۶ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی در این باره افزود: به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به هم‌وطنان گرامی، جایگاه اختصاصی «شهسوار» در شهرستان ریگان با حضور موسی غضنفری، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امیر حسن‌زاده، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسوولان این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با تأکید بر توزیع فرآورده‌های نفتی بر اساس دستورعمل‌های شرکت، حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، بیان کرد: این جایگاه هفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع این شهرستان است که با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: جایگاه یادشده دارای چهار تلمبه و هشت نازل بنزین است و با ساخت آن برای هشت نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

کد خبر 469050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =