وزارت امور خارجه نقش مهمی در جذب سرمایه‌ برای صنعت پتروشیمی دارد

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در صنعت پتروشیمی ایران، می‌توان از حمایت‌ها و ظرفیت‌های موجود در وزارت امور خارجه بهره‌مند شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رضا نکویی اظهار کرد: بازدید مدیران و کارشناسان وزارت امور خارجه از طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه عسلویه سبب شد مدیران صنعت پتروشیمی دیدگاه‌ها، نظرها و برخی مشکلات خود را به اطلاع نمایندگان وزارت امور خارجه برسانند تا روند فعالیت‌ها و صادرات با سهولت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تحولات بین‌المللی می‌توان با همکاری سازنده‌ای که از سوی وزارت امور خارجه وجود دارد، سرمایه‌گذاری‌های خارجی را در صنعت پتروشیمی به‌عنوان صنعتی پیشران جذب کرد که پیامد آن رشد اقتصادی و توسعه کشور خواهد بود.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در دیدارهای انجام‌شده میان نمایندگان وزارت امور خارجه و مدیران شرکت‌های پتروشیمی راهکارهای مختلف برای رونق صادرات و جذب سرمایه‌ها بررسی شد، گفت: تکمیل زنجیره ارزش به‌عنوان یک راهبرد با هدف کاهش خام‌فروشی مورد توجه قرار دارد و رشد سرمایه‌گذاری می‌تواند ارزش افزوده بیشتری در صنعت پتروشیمی ایران به همراه داشته باشد.

کد خبر 469459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =