سربلندی مجتمع پارس جنوبی در فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر دانش و نوآوری کارکنان توانستند در فصل زمستان بیشتر از سقف تعهد تولیدی، اقدام به فرآورش و تحویل گاز کنند. 

به گزارش شانا، احمد زمانی در این باره گفت: یکی از اقدام‌های مؤثر در این زمینه، انجام تعمیرات مناسب، تأمین قطعات و تجهیزات راهبردی تأسیسات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه‌های نخست امسال بود.

وی به حمایت‌های همه‌جانبه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اشاره و تصریح کرد: همسو با تأمین برق مورد نیاز پالایشگاه‌های سایت ۱ و ۲ مجتمع گاز پارس جنوبی در زمستان امسال، تمهدیدهای مطلوبی پیاده‌سازی شد و خوشبختانه با تأمین سه مسیر تغذیه برق در سایت ۱ و ۲ و مسیر تغذیه در سایت ۲، شاهد پایداری گاز در ماه‌های اخیر بودیم. 

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران  یادآور شد: یکی از اهداف بلند کارکنان جبهه‌ اقتصادی در شرکت ملی گاز و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی این است که هرگز اجازه دهند خواب آشفته دشمنان این کشور در مسیر اختلال تولید پایدار گاز و محصولات جانبی تعبیر شود و اکنون با همت و تلاش شبانه‌روزی جوانان این کشور دشمنان بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیده‌اند و در آینده نیز با درخشش کارکنان، این مسیر سربلندی و عزت تداوم خواهد داشت.

کد خبر 469576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =