هم‌افزایی و تقویت همکاری با شرکت ملی حفاری حائز اهمیت است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: هم‌گرایی، هم‌افزایی و تقویت همکاری با شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان یک مجموعه بزرگ صنعتی در استان به‌منظور صیانت از نیروی انسانی بسیار با اهمیت و مهم است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، ارسلان غمگین روز چهارشنبه (دهم اسفندماه) در آیین آغاز به‌کار نخستین همایش ملی ایمنی و بازرسی کار در صنعت حفاری در اهواز افزود: حفاری صنعتی پیچیده و با فناوری پیشرفته و سطح بالاست که رعایت مقررات ایمنی درآن حائز اهمیت و مورد اهتمام ویژه است.

وی بیان کرد: براین اساس در چهار ماه اخیر موضوع برگزاری این همایش مطرح و نشست‌های پرشماری در این ارتباط تشکیل شد که ماحصل آن برگزاری این نشست تخصصی در سطح ملی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به وظایف بازرسان کار و مسئولیت آنان گفت: این همایش سبب آشنایی و شناخت بیشتر از فرآیندها، بررسی راهکارها و چالش‌ها و اجرای مقررات برای صیانت از نیروی انسانی به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه‌های سازمان خواهد شد.

غمگین با اشاره به برنامه‌های همایش اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و بازدید میدانی از فعالیت دکل‌های حفاری و شرایط کار در موقعیت‌های عملیاتی از جمله برنامه‌هایی است که انتظار می‌رود برای شناخت هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان در همایش مؤثر واقع شود.

کد خبر 469801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =