استقبال وزارت نفت از اندیشه‌های نو برای ایجاد استانداردهای تازه در حوزه اچ‌اس‌ئی

مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت با بیان اینکه سعی کرده‌ایم فصل جدیدی را در اچ‌اس‌ئی وزارت نفت ایجاد کنیم، گفت: دست یاری به‌ سوی همه آنهایی که فکر و اندیشه نو در ایجاد استانداردهای جدید در اچ‌اس‌ئی دارند دراز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار شانا، مظاهر انصاری امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفندماه) در نشست هم‌اندیشی دبیران تدوین و اعضای منتخب کمیسیون‌های فنی استانداردهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست صنعت نفت، فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه استانداردهای اچ‌اس‌ئی صنعت نفت را بسیار اثرگذار دانست و اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که فعالیتی در بخش استانداردهای اچ‌اس‌ئی انجام، اما رها می‌شود.

وی نشست هم‌اندیشی درباره استانداردهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست صنعت نفت را کار و آغازی بزرگ دانست و افزود: همه برای صنعت بزرگ نفت که پیشران صنایع کشور است کار می‌کنیم، از این رو نیاز به گروه فکر، اندیشه و نوآوری داریم.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت با تاکید بر اینکه با تک‌محوری در استانداردها نمی‌توان به جلو حرکت کرد، گفت: سعی کرده‌ایم فصلی نو را در اچ‌اس‌ئی وزارت نفت ایجاد کنیم، از این رو دست یاری به‌ سوی همه آنهایی که فکر و اندیشه نو در ایجاد استانداردهای تازه در اچ‌اس‌ئی دارند دراز می‌کنیم.

علیرضا نریمان‌نژاد، مدیر اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در این نشست بر لزوم تشکیل کارگروهی دائمی برای روزآمد کردن سالانه استانداردهای مربوط به اچ‌اس‌ئی تاکید کرد.

سیدجلال نورموسوی، مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران نیز در این نشست بر همکاری هرچه بیشتر شرکت‌های اچ‌اس‌ئی وزارت نفت با سازمان محیط زیست تأکید کرد.

در این نشست تعدادی از کارشناسان حوزه اچ‌اس‌ئی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده در حوزه بازنگری، تدوین و ملی‌سازی استانداردهای اچ‌اس‌ئی پرداختند و در پایان این مراسم نیز مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت با اهدای لوح سپاس از این کارشناسان قدردانی کرد.

کد خبر 469940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =