تمرکز پلیمر آریاساسول بر ایده‌های خلاقانه و اثربخش

مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول بر اهمیت رقابت پایدار برای شرکت‌ها در دنیای امروز تأکید کرد و گفت: این شرکت با هدف حضور پایدار در بازارهای جهانی بهای ویژه‌ای به حوزه خلاقیت و اثربخشی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدرضا حیدرزاده، بعدازظهر دوشنبه (۱۵ اسفندماه) در پنجمین دوره جشنواره خلاقیت و اثربخشی با بیان اینکه در دنیای امروز مزیت رقابت پایدار برای شرکت‌ها بسیار مهم است، اظهار کرد: با توجه به سرآمدی شرکت پلیمر آریاساسول در صنعت پتروشیمی کشور، نیاز است که این شرکت بهای ویژه‌ای به حوزه خلاقیت و اثربخشی بدهد.

وی با اشاره به اجرای راهبرد جمع‌سپاری در شرکت پلیمر آریاساسول در سال ۱۴۰۱، افزود: همه ارکان و کارکنان سازمان می‌توانند باارائه ایده‌های خلاقانه در بخش‌های مختلف به اهداف سازمانی شرکت کمک کنند که در این مسیر طرح‌های ارزشمندی در این جشنواره ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به تأسیس مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول به منظور ایجاد زمینه برای تجاری‌سازی طرح‌های ارائه شده در جشنواره خلاقیت اشاره کرد و ادامه داد: اتفاق‌های مهمی در این مرکز از بدو تأسیس رقم خورده است؛ ۱۰ قرارداد باشرکت‌های پتروشیمی و صنعتی در حال امضاست که ثمره آن را مجموعه آریاساسول خواهد برد و افزون‌بر آریاساسول، شرکت‌های همکار نیز از این مرکز بهره می‌برند.

حیدرزاده شکوفا کردن خلاقیت‌های کارکنان را از اهداف آریاساسول اعلام کرد و افزود: امسال رکورد تولید ۶ ماه ادوار گذشته شرکت شکسته شد و امیدواریم سال آینده شاهد ثبت موفقیت‌های بیشتر برای شرکت باشیم.

فرآیند مکانیزه خلاقیت اثربخشی

حامد زنجانی، مدیر طرح و برنامه‌ریزی شرکت پلیمر آریاساسول نیز در این آیین با اشاره به تفاوت بسیاری از فرآیندهای این شرکت نسبت به دیگر پتروشیمی‌های منطقه و حتی در سطح بین‌الملل اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل این موضوع رویکرد  متمایز در کسب و کار این شرکت است؛ این رویکرد را در قسمت‌های مختلف کسب‌وکار می‌توانیم ببینیم مانند فروش مستقیم، محصولات، تنوع گریدها و استفاده از ظرفیت تولید داخلی.

وی افزود: عملکرد پتروشیمی آریاساسول از خلق ایده تا تبدیل آن به یک طرح خلاقانه و حتی تولید محصول، بسیار متفاوت‌تر از شرکتی است که تولید پلیمر می‌کند و بیشتر شبیه شرکت‌های استارت‌آپ و دانش‌بنیان عمل می‌شود.

مدیر طرح و برنامه‌ریزی شرکت پلیمر آریاساسول ادامه داد: فرآیند نظام پیشنهادها در چرخه خلق ایده تا ایجاد یک طرح، به عنوان یک فرآیند قدیمی و سیستماتیک وظیفه جمع‌آوری پیشنهادها را داشته و آنها را در کمیته‌های فرعی، اصلی و تخصصی ارزیابی می‌کنند.

زنجانی گفت: این شرکت برای تکمیل این زنجیره، چندسالی است که فرآیند خلاقیت اثربخشی را ایجاد کرده و هرساله دبیرخانه این جشنواره طرح‌های یک ساله را جمع‌آوری می‌کند؛ اما امسال این فرآیند مکانیزه شد که از جمله مزایای آن سهولت در ارزیابی و مدیریت طرح‌ها است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از برخورد سلیقه‌ای با ارزیابی طرح‌های این جشنواره، امسال ۲ مرحله به ارزیابی و بررسی فرآیند طرح‌ها اضافه شد.

پنجمین دوره جشنواره خلاقیت و اثربخشی با محوریت توانمندسازی و توسعه شایستگی‌های کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول به منظور تحقق اهداف و چشم‌انداز این شرکت بعدازظهر دوشنبه (۱۵ اسفندماه) در مجتمع آریاساسول برگزار شد و سه طرح در سطح سیمین، ۱۱ طرح در سطح برنزین و ۳۶ طرح در سطح تقدیر ویژه انتخاب و تجلیل شدند.

کد خبر 470093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =