رکورد تاریخی تولید پتروشیمی شهید تندگویان ثبت شد

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت: امسال با اجرای ده‌ها پروژه رفع موانع و گلوگاه‌های تولید با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، رکورد تولید در تاریخ تأسیس و راه‌اندازی این شرکت پتروشیمی شکسته شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امین ملک‌زاده با تأکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون تولید تجمعی پتروشیمی شهید تندگویان بیش از یک میلیون و ۱۸۵ هزار تن به ثبت رسیده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تولید تجمعی تنها زنجیره ارزش تولید محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات تا پایان امسال از مرز یک میلیون و ۲۱۰ هزار تن عبور کند که در این صورت رکوردی تاریخی در حوزه تولید به ثبت خواهد رسید.

وی تأکید کرد: تولید تجمعی امسال ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته و به عبارت دیگر با اجرای طرح‌های رفع موانع تولید امسال ۱۰۰ هزار تن محصول بیشتری نسبت به پارسال تولید شده است.

به گفته رئیس‌ مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان، رکورد تولید کسب‌شده این مجتمع به‌عنوان بزرگ‌ترین زنجیره ارزش پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی، در تاریخ تأسیس این شرکت بی‌سابقه بوده که با این افزایش تولید زمینه تأمین کامل نیاز صنایع تکمیلی کشور فراهم شده است.

کد خبر 470362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =