برگزاری ۱۴ همایش علمی و پژوهشی در پنج‌ ماه پایانی سال ۱۴۰۱

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری ۱۴ همایش علمی و پژوهشی داخلی از سوی این مدیریت در پنج ماه پایانی امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ‌زاده توضیح داد: با توجه به اهمیت ارتقای سطح علمی همکاران و لزوم توانمندسازی آنان در تحقیق و ارائه مطـالب تخصصـی مرتبط با برنامه‌ریزی در مهرماه امسال، نسبت به برگزاری هفتگی همایش‌های علمی به‌صورت داخلی اقدام شد.

وی افزود: از جمله موضوع‌های همایش‌ها می‌توان به حوزه‌های مختلف فناوری از جمله حفاری فروتعادلی(UBD)  و جهت‌دار،  مشبک‌کاری،‌ مخازن نامتعارف هیدرات گازی و چالش‌های دستیابی به فناوری و تولید محصولات دانش‌بنیان و نیز مدیریت دانش در شرکت‌های بزرگ صنعتی و شرکت ملی حفاری، زنجیره تأمین کالا، رنگ‌های صنعتی‌، به‌دست آوردن تخلخل، ترنسدیوسرهای صنعتی و بررسی سامانه‌های مختلف مدیریت پسماند در حفاری اشاره کرد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران درباره نحوه برگزاری این نشست‌ها اظهار کرد: این همایش‌ها به‌شکل حضوری در محل سالن نشست‌های مدیریت پژوهش فناوری و مهندسی ساخت یا سالن همایش اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت برگزار شد.

بیگ‌زاده گفت: این همایش‌ها هم‌زمان به‌صورت مجازی (وبینار) نیز روی بستر اینترنت قابل دریافت و استفاده بود تا همکارانی که در مأموریت بودند یا محدودیتی داشتند از این طریق از وبینار بهره‌مند شوند.

وی درباره برنامه‌های آینده این مدیریت بیان کرد: در نظر است این همایش‌ها با روند هرچه بهتر و پربارتر در سال ۱۴۰۲  ادامه یابد و تعدادی از این نشست‌ها بر حسب مخاطبان، برای یک مدیریت خاص از شرکت یا برای عموم همکاران برگزار شود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: همچنین از اساتید دانشگاه‌ها برای ارائه همایش‌های علمی و پژوهشی و آشنایی با فناوری‌ها و علوم روز دعوت می‌شود و در همین زمینه از متخصصان شرکت دعوت می‌کنیم چنانچه آمادگی برگزاری نشست‌های علمی پژوهشی برای واحدهای مختلف شرکت را دارند به این مدیریت منعکس کنند تا پس از بررسی و هماهنگی‌های لازم، نسبت به تشکیل این نشست‌ها اقدام شود.

کد خبر 470515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =