افزایش ۳۱ درصدی کار بدون حادثه در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از افزایش ۳۱ درصدی کار بدون حادثه در سال ۱۴۰۱ در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی در این باره گفت: پارسال ۳ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۷۵ نفرساعت کار بدون حادثه در این منطقه عملیاتی ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۱ درصدی نشان می‌دهد.

وی ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه را برای منطقه بسیار باارزش دانست و افزود: واحد اچ‌اس‌ئی این منطقه عملیاتی همسو با توسعه پایدار برای آشنایی هرچه بیشتر با چالش‌ها و گسترش فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تلاش است با سرلوحه قرار دادن فرهنگ اچ‌اس‌ئی، شرایط را بیش از پیش برای بهره‌وری و تعالی سازمان فراهم کند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به توانمندسازی، تمرکز و هوشیاری کارکنان تأکید کرد و ادامه داد: در طول مدت یک سال، در مجموع ۳۷۳۶ نفرساعت دوره آموزشی اچ‌اس‌ئی برای کارکنان برگزار شده است.

خدایی در پایان به تشریح برنامه‌های اجراشده در بخش ایمنی در سال ۱۴۰۱ پرداخت و اظهار کرد: بازدید و بازرسی ایمنی از همه تجهیزات و اماکن منطقه، سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، وضع ایمنی پیمانکاران، وسایل و تجهیزات آتش‌نشانی، تجهیز تأسیسات و واحدهای منطقه به تجهیزات ایمنی مورد نیاز، فرهنگ‌سازی ایمنی و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله موارد اجراشده این منطقه است.

کد خبر 470849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =