۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر: 471569
اتصال ۶۵۲ واحد صنعتی استان بوشهر به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه ۹۹ درصد گاز توزیع‌شده در استان را صنایع، نیروگاه‌ها و پتروشیمی‌ها مصرف می‌کنند، گفت: تاکنون ۶۵۲ واحد صنعتی در استان گازرسانی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر فقیه اظهار کرد: در سال «مهار تورم، رشد تولید» با پشتیبانی و موانع‌زدایی و البته کار و تلاش مستمر و نظام‌مند به‌دنبال ایجاد شرایط بهینه و مناسب همسو با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری هستیم.

وی افزود: امسال نیز مانند سال‌های پیش گازرسانی به صنایع اولویت مهم شرکت گاز استان است و همه تلاش خود را بر این حوزه متمرکز خواهیم کرد تا در سال ۱۴۰۲، دیگر صنایع استان نیز از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه گازرسانی به صنایع سبب رونق تولید و اشتغال نیز می‌شود، بیان کرد: پارسال ۶۷ صنعت در استان به شبکه گاز متصل شدند و با توجه به شعار سال و همسو با رشد تولید و رفع موانع آن، برنامه‌ریزی‌های مدونی برای گازرسانی به دیگر صنایع نیازمند گاز طبیعی انجام شده است.

فقیه در پایان گفت: گازرسانی به صنایع افزون بر اینکه ارزش افزوده خوبی برای استان دارد، از طریق جایگزینی سوخت گاز طبیعی با دیگر سوخت‌های فسیلی، آلودگی کمتری در مقایسه با فرآورده‌های نفتی به‌دنبال دارد و مصرف آن نیز مقرون‌به‌صرفه‌ است.

کد خبر 471569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =