۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر: 471689
جذب بیش از ۳۶ هزار مشترک گاز البرز در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از مصرف ۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سال ۱۴۰۱ در این استان خبر داد و گفت: ۳۶ هزار و ۶۰۸ مشترک در این سال به جمع مشترکان گاز این استان پیوسته‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا غفاریان توضیح داد: ۶۴۳۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سال ۱۴۰۱ در استان البرز مصرف شده، در حالی که در سال ۱۴۰۰ مقدار گاز مصرف‌شده ۶۰۶۶ میلیون مترمکعب بود.

وی با بیان اینکه طول شبکه‌گذاری گاز در استان البرز به ۷۳۱۵ کیلومتر می‌رسد، ادامه داد: ۴۵۹ کیلومتر شبکه‌گذاری در سال ۱۴۰۱ در استان البرز اجرایی شد که ۱۸۶ کیلومتر در مناطق شهری و ۲۷۳ کیلومتر در مناطق روستایی بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: ۸ هزار و ۷۳۴ انشعاب جدید در سال ۱۴۰۱ ایجاد شد که ۲ هزار و ۶۰۰ انشعاب در مناطق شهری و ۶ هزار و ۱۳۴ انشعاب در مناطق روستایی بوده است، افزون بر این، کل انشعاب‌ها در استان البرز به ۲۹۳ هزار و ۶۶۳ انشعاب می‌رسد.

غفاریان همچنین با بیان اینکه تعداد مشترکان مصرف‌کننده گاز در استان البرز ۹۶۰ هزار و ۴۷۱ مشترک بوده که از این تعداد ۸۹۴ هزار و ۱۲۸ مشترک شهری و ۶۶ هزار و ۳۴۳ مشترک در روستاها هستند، گفت: ۳۶ هزار و ۶۰۸ مشترک در سال ۱۴۰۱ به جمع مشترکان افزوده شد که ۳۱ هزار و ۴۳۵ مشترک در شهرها و ۵۱۷۳ مشترک در روستاها بودند.

کد خبر 471689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =