۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
  • کد خبر: 471695
برگزاری نشست هم‌اندیشی ارزیابی میدان گازی بانکول

نشست هم‌اندیشی میدان گازی بانکول، با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام و نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی، همچنین نمایندگانی از سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌ زیستی در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، این نشست  از آنجا که پیش از این توسعه میدان گازی بانکول نگرانی‌هایی را برای فعالان و حامیان محیط زیست ایجاد کرده بود، با تمرکز بر بررسی ابعاد محیط زیستی میدان بانکول و شفاف‌سازی شرایط این پروژه گازی برای افکار عمومی در این منطقه ​روز سه‌شنبه (پنجم اردیبهشت‌ماه) برگزار شده است.

>>> بیشتر بخوانید؛

رونق در استان ایلام/ میدان‌های گازی بانکول و باباقیر توسعه می‌یابند

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام با تأکید بر اولویت حفظ محیط زیست درباره منابع استان ایلام گفت: این استان منابع نفت و گاز بسیاری دارد که باید ظرفیت‌های آن بالفعل شده و عاملی برای توسعه اشتغال‌زایی و بهبود معیشت جوانان این منطقه است.

وی اظهار امیدواری کرد با رعایت مقررات محیط زیستی و ارائه راهکار مناسب برای اصلاح وضع کنونی، بتوانیم از منابع غنی و نعمات الهی این استان برای خدمت به مردم این مرز و بوم استفاده کنیم.

رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز با تشریح ابعاد پروژه میدان گازی بانکول اظهار کرد: از آنجا که ظرفیت میدان گازی بانکول بسیار بالاست، توسعه آن اهمیتی بسزا در گسترش فرصت‌های شغلی جوانان این منطقه دارد. فعالان محیط زیست اطمینان داشته باشند که پیوست‌ها و ملاحظات محیط زیستی مطابق تازه‌ترین استانداردها رعایت خواهد شد. ما همه دانش، تخصص و فناوری خود را به‌کار می‌بندیم تا با کمترین تبعات محیط زیستی، مردم غرب کشور را از گاز پایدار بهره‌مند کنیم، زیرا طرح‌های انرژی، فقط در صورت حفظ محیط زیست پایدار می‌مانند.

کد خبر 471695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =