دوره آشنایی با مدیریت قراردادهای بالادستی نفت و گاز برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با مدیریت قراردادهای بالادستی نفت و گاز با هدف تقویت دانش و آشنایی همکاران ذی‌ربط در مدیریت برنامه ریزی‌ تلفیقی با انواع قرارداد بالادستی نفت با تمرکز بر الگوی تازه قراردادهای نفتی اجرا شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، دوره آموزشی آشنایی با مدیریت قراردادهای بالادستی نفت و گاز طی روزهای ۲٩ فروردین، پنجم و ١۲ اردیبهشت‌ماه به‌مدت ۱۶ ساعت، به‌ همت نماینده کارفرما در طرح‌های توسعه‌ای بند (ق)، برای همکاران شاغل در مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی، در سالن نشست‌های شماره ۲ ساختمان مرکزی سوم شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

در این دوره آموزشی سه روزه، با تدریس علیرضا تقی‌پور با ارائه نمونه‌های عملی به تشریح رئوس مطالبی با عناوین «طرح پرسش از روش تدارک سه واقعی پروژه بالادستی و میان‌دستی»، «تاریخچه و وضع قراردادهای نفت و گاز ایران»، «اقتصاد نفت و گاز و اهمیت توسعه میدان‌ها»، «قراردادهای بالادستی نفت و گاز»، «قراردادهای امتیازی نسل قدیم و نسل جدید (مدرن)»، «قراردادهای مشارکت در تولید (تقسیم تولید)»، «قراردادهای بیع‌متقابل» و «الگوی تازه قراردادهای نفتی ایران» پرداختند و در بخش پایانی نیز به ابهام‌ها و پرسش‌های همکاران پاسخ دادند.

تقی‌پور مدرک دکتری مدیریت قراردادهای بین‌المللی نفت و گاز از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و هم‌اینک در سمت مسئول نظارت بر اجرای نظام‌های ایجاد طرح‌ها در مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی مشغول به‌کار است. وی همچنین عضو اصلی و دبیر کمیته مذاکرات توسعه میدان‌های نفتی شرکت ملی نفت ایران، عضو کمیته ارزیابی صلاحیت شرکت‌های متقاضی اکتشاف و تولید و عضو کمیته فنی بازرگانی شرکت ملی نفت است.

کد خبر 471796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =