چند مشترک گاز خانگی در ایران وجود دارد؟

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: اکنون بیش از ۳۰ میلیون واحد خانگی شهری و روستایی در کشور زیر پوشش شبکه گازرسانی هستند که ارائه خدمت به این تعداد واحد، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مستمر است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت گاز استان خوزستان تصریح کرد: این آمار نشان می‌دهد شبکه گازرسانی کشور، از بزرگ‌ترین شبکه‌های گازی در دنیاست و از این رو، نگهداشت چنین سیستمی به همراهی و همدلی همه ارکان این صنعت بزرگ نیاز دارد.

وی با بیان اینکه بالاترین عبادت، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست، افزود: باید به جوانان در ارائه برنامه‌های خلاقانه فرصت داد و در عین حال، از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید دانش و ارتقای شاخص‌های کیفی و کمّی استفاده کرد.

نادرقلی زری‌میدانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان هم با ارائه گزارشی از تازه‌ترین وضع گازرسانی در استان اظهار کرد: خوزستان ۸۷ شهر دارد که از این تعداد، ۸۵ شهر از گاز طبیعی بهره‌مندند.

وی ادامه داد: در بخش روستایی بیش از ۴ هزار و ۱۱۱ روستا در استان خوزستان وجود دارد و از این تعداد، ۳ هزار و ۴۲۵ روستا قابلیت گازرسانی دارد که ۲ هزار و ۲۶۷ روستا از گازطبیعی بهره‌مندند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در سفر دو روزه خود به استان خوزستان، با حضور در شرکت گاز استان از مرکز پایش این شرکت بازدید و مصرف گاز صنایع عمده را بررسی کرد همچنین از واحد ارتباط مردمی مستقر در شرکت گاز خوزستان نیز بازدید و با برخی از مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 471852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =