۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 472050
گشایش ۱۲ جایگاه عرضه سوخت در فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: به‌منظور تسریع در فرآیند سوخت‌رسانی در استان فارس، پارسال ۱۲ جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی به همت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری با ارائه گزارشی از روند سوخت‌رسانی در سال گذشته گفت: تأمین و توزیع به‌موقع انواع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه بنزین و نفت‌گاز از وظایف شرکت ملی پخش است که این مهم با همکاری و همدلی تمامی عوامل مؤثر در فرآیند سوخت‌رسانی به خوبی محقق شده است.

وی جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه سوخت‌رسانی و توسعه کمّی و کیفی جایگاه‌های عرضه سوخت را از برنامه‌های این منطقه به‌منظور تسریع در فرآیند سوخت‌رسانی در استان فارس در سال ۱۴۰۱ بیان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۱۰ جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) در سطح فارس با هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ازسوی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توسعه صنعت گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) و افزایش سهم گاز طبیعی در سبد سوخت استان را از دیگر برنامه‌های منطقه در سال گذشته برشمرد و اظهار کرد: به همین منظور در سال ۱۴۰۱، دو جایگاه سی‌ان‌جی با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی ازسوی بخش خصوصی در فارس به بهره‌برداری رسیده است.

طاهری تأکید کرد: هم‌اکنون ۴۴۴ جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در استان فعال است و به مردم خدمات ارائه می‌کنند و تعداد ۱۵ جایگاه دیگر نیز در حال احداث است که تلاش می‌شود به‌زودی بهره‌برداری شوند.

کد خبر 472050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =