تشکیل کارگروه تسهیل و تسریع گازرسانی در شهرستان‌های استان همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از تشکیل کارگروه تسهیل و تسریع عملیات گازرسانی در همه شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: با درخواست استاندار این کمیته با کمک فرمانداران تشکیل شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق محبی‌نظر در نشست کمیته تسهیل و تسریع پروژه‌های گازرسانی شهرستان کبودرآهنگ که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، اظهار کرد: با درخواستی که از سوی استاندار داشتیم، شرکت گاز را به یک دستگاه اجرایی پیشگام در رفع موانع گازرسانی به تولید تبدیل خواهیم کرد، بر همین اساس در همه شهرستان‌های استان همدان کمیته تسهیل و تسریع عملیات گازرسانی با کمک فرمانداران تشکیل دادیم تا این مهم محقق شود.

وی توسعه گازرسانی در بخش‌های صنعتی همسو با تحقق شعار سال را از دیگر برنامه‌های راهبردی این شرکت دانست و تأکید کرد: در تلاشیم در بحث رشد تولید، حمایت از دانش‌بنیان‌ها و رفع موانع تولید، گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنایع را در استان همدان تسریع کنیم و گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: بر اساس هدف‌گذاری انجام‌شده در شرکت گاز استان همدان، حجم زیادی از صنایع به‌ویژه صنایع درنظرگرفته‌شده مصوبه شورای اقتصادی تا پایان سال ۱۴۰۲ گازرسانی می‌شوند.

محبی‌نظر همچنین درباره سفرهای هئیت مدیره و نمایندگان شرکت گاز به شهرستان‌های استان همدان بیان کرد: این سفرها افزون بر ایجاد همکاری بهتر، سبب انگیزه بین تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی آنان می‌شود و کمک می‌کند با ایجاد تعامل بین صنایع، تولیدکنندگان و شرکت گاز استان، عملیات گازرسانی به این واحدها نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با اشاره به اهم اهداف در حال اجرای این شرکت برای سال ۱۴۰۲ گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی جهان‌آباد، پتروشیمی ابن سینا، مجتمع‌های گلخانه‌ای و واحدهای صنعتی با هدف رشد تولید از جمله اهم برنامه و اقدام‌های شرکت گاز استان همدان در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 472438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =