مسابقه دانشجویی چالش احیای چاه برگزار شد

در حاشیه‌ دومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مسابقه دانشجویی با موضوع احیای چاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مسابقه دانشجویی چالش احیای چاه به همت پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه) با هدف آشنایی دانشجویان با ابعاد مختلف طرح، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان دانشجویان برگزار شد و ایجاد انگیزه از طریق برگزاری این مسابقه فصلی نو از کاربردی ساختن علوم مهندسی نفت را با کمک دانشجویان و اعضای هیئت علمی رقم زد.

شایان ذکر است که از گروه‌های دانشجویی برگزیده قدردانی می‌شود و گروه‌های منتخب به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در طرح معرفی می‌شوند.

طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی بزرگ‌ترین طرح دانش‌بنیان کشور است که با دریافت مصوبه ۵۰۰ میلیون دلاری از شورای اقتصاد از سوی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز به‌عنوان راهبر طرح و به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران در حال اجراست.

در این طرح که با مشارکت بیش از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در جریان است، تاکنون ۶ قرارداد امضا شده و پیشنهادهای فناورانه بقیه شرکت‌ها نیز در حال بررسی است.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =