همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای جهانی انرژی برگزار شد

هفتمین همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای جهانی در حاشیه سومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای جهانی انرژی بعدازظهر سومین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه) با میزبانی از نمایندگانی از بخش‌های خصوصی صنعت نفت کشور برگزار شد.

نشست تخصصی با عنوان «بخش خصوصی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، فرصت‌ها و راهکارها» با حضور نمایندگانی از اتحادیه اپکس، مرکز تجارت بین‌الملل سازمان همکاری‌های اسلامی در غرب آسیا، فدراسیون صادرات انرژی، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا)، انجمن سازندگان تجیهزات صنعتی ایران (ستصا) و سازمان توسعه تجارت در این همایش برگزار شد و نمایندگان بخش‌های خصوصی به ارائه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی پرداختند و درباره راهکارهای افزایش سهم این بخش در بازارهای جهانی انرژی بحث و تبادل‌نظر کردند.

مشکلات تخصیص ارز به بخش خصوصی و طولانی شدن فرآیند ثبت سفارش، نقش دولت در تعیین سیاست‌های فعالیت بخش خصوصی، استفاده از دانش و تفکر و توانمندی بخش خصوصی برای افزایش امیدواری نسل جوان به آینده صنعت از جمله مباحث مطرح‌شده در این همایش بودند.

در پایان این همایش از فعالان پیشرو بخش خصوصی در صنعت نفت کشور با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 472886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =