بازدید وزیر نفت از ستاد خبری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

وزیر نفت در نخستین دقایق چهارمین روز (روز پایانی) بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ستاد خبری این نمایشگاه (سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی نفت) و تحریریه پایگاه خبری شانا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی و هیئت همراه در این بازدید از نزدیک از روند فعالیت‌های ستاد خبری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بخش‌های مختلف رسانه‌ای و خبری (تحریریه‌های پایگاه خبری شانا، هفته‌نامه مشعل، ماهنامه انگلیسی‌زبان ایران‌پترولیوم و واحد عکس و فیلم) مستقر در ستاد خبری بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت مطلع شد.

وزیر نفت در این بازدید درباره فعالیت‌های رسانه‌ای اداره کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مهم‌ترین رویداد خبری صنعت نفت کشور به شمار می‌آید و خوشبختانه ستاد خبری این اداره کل توانسته است با تلاش و کوشش، سرعت و دقت در انتشار اخبار این رویداد، نقش مهمی در معرفی دستاوردها، برنامه‌ها و اخبار خوش صنعت نفت داشته باشد.

در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت بیش از هزار و ۵۰۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادستی نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 472913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =